Archiv

čtvrtek 29. března 2018

bude duben

Už prvního března jsem měla pocit, že to zní slibně, že to vypadá nadějně, ale furt nic, došlo mi to celkem zkraje a tak jsem přehodila veškerý svoje jarní naděje na duben. Od něj už mám ale opravdu velký, místy nemilosrdný očekávání.

Symbolicky s blížícím se jarem začíná něco novýho i u nás, a ne, klid, není to třetí dítě :)
Do něčeho jsem se pustila. Po pár letech přemýšlení, hledání děr na trzích, odhodlávání, pochybování, zvažování, obav, přeceňování a podceňování sebe sama. Znáte to, ta dovolená doma s dětma, člověk má času na rozdávání, ještě víc energie, vlastně ne, nemá ani jedno, ale nápady jo, ty sem tam přicházej. S mateřstvím se navíc často pojí otázka: A co pak? Bavilo mně to, co jsem dělala předtím? A jestli mě to bavilo tehdy, bude mě to bavit zase? Jak by se to v budoucnu slučovalo s péčí o děti a domácnost, která bude potřeba i dál? . . .

Ono to na mě vlastně tak nějak vyšlo, někdo se do toho pustit musel, a já už nemohla čekat, kdo to za mě udělá. Nebo spíš čekat, kdo mi v Čechách vyfoukne ten nápad :)

Nikdy jsem nebyla moc ambiciózní, a možná je to díky tomu snazší, nevím, mám prostě z toho, co dělám, radost, je to přesně to, co jsem hledala a co chci teď dělat, nehledě na to, co bude někdy "pak". Nechci se na nic upínat, chci se těšit, co přijde dál, všechno naplánovat nejde, a i když zrovna v souvislosti s dětma si na to dost stěžuju, vlastně je to fajn.

Takže: kalendář 365 dní s miminkem a zbrusu nová značka NAJEVO, už brzy na vašich monitorech a displejích. HURÁ! :)


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Drzim palce!