Archiv

pátek 27. května 2011

hello kitty:)

10 komentářů:

Lucka řekl(a)...

to je super :o) Ja je chci!!! Vsechny tri!!! ;o) Je dobre, ze nebydlime v CR, jinak bych asi neodolala. A to jsem je jeste ani nevidela nazivo. . . :o)

andulia řekl(a)...

Přimysli si několik žvatlavých zvuků a pak už jen výkřik: Já chci koťátko!
To jsou nádherný, boží, úžasný macíčkové!!

Janďuléna řekl(a)...

Nůno.. :-D jsou dokonalé... hned bych je brala, ale kocour by se na mě asi naštval :-D

Pavlína Hřebačková řekl(a)...

juuu ti jsou úžasní, prckové k umuchlování, hrozně mám ráda zvířátka:))) to je doma radosti, to je krása:))

líbám xxx

Simone řekl(a)...

aké sú nádherné! :)

www.styleinsmalltown.blogspot.com

miriam řekl(a)...

už se mi po nich stýská!!
taky bych jedno hned brala, ale na mě by se asi naštval manžel:)

Teri řekl(a)...

juhuuu :-) jsou k sezrani!!

Kami řekl(a)...

Jé! Také bych jedno brala! Ale muselo by zůstat na vždycky malinké! :D

miriam řekl(a)...

:))) přesně, Kami! já bych ho nechala teda ještě trochu povyrůst, aby se s ním dalo víc hrát a aby vidělo:) ale jinak bych to taky včas zarazila! :))

VERONIKA (MIAUK) řekl(a)...

Jůůů, takoví mumínci:) A jak se pusinkujou, já chci taky takové malé bobíšky doma:-)