Archiv

pondělí 7. července 2008

vary po třiačtyřicáté a přesto poprvé

Ano, byla jsem na 43.ročníku MFF v Karlových Varech!!! - poprvé. Dojmy jsou obtížně sdělitelné, ještě pořád vstřebávám zhlédnuté filmy. Zážitek to byl ale opravdu silný - milovníci filmů jsou dost zajímavá směs lidí. A hlavně vážně VELKÁ směs - pořád jsem si představovala, jak musí být to západočeské město nádherné bez těch davů:-)
... naplno jsme si užívali výhod Vodafone zákazníků (například jsme obědvali výbornou pizzu za 7Kč) ...
... vybírali jsme si filmy podle často nicneříkajících anotací o třech větách ...
... jako poslední 2 lidi nás pustili na nejlepší film, který jsme tam viděli - Absurdistán ...

... bloudili jsme po rusky znějících Varech a pořád hledali záchody:-) ...
... snídali jsme tradiční lázeňské oplatky ...

... vyfotili jsme se s Markem Ebenem, ale to mi stejně nikdo neuvěříte, takže je to vlastně jedno ...
... našli jsme ztracenou čivavu ...
... a já už jsem teď tak hrozně ospalá, že nemohu jinak, než jít spát...

1 komentář:

Lucka a Rob řekl(a)...

Jako vzdy...vtipna! To byl hezky strucne a vystizne popsany vikend. Vypada to, ze jste se meli dobre! Dala bych cokoli za lazenske oplatky! ;o)