Archiv

neděle 27. srpna 2006

Podruhe na farme aneb Memu zaludku to nesvedci

V patek rano si me vyzvedla Claudine s detma, a zacal mi vesely vikend:-) Byli jsme domluveny, ze vecer pohlidam deti a Paul s Claudine spolu pujdou nekam na veceri a udelaj si peknej vecer. Takze jsme takticky naplanovali odpoledni program - sli jsme na docela dlouhou (pro deti) prochazku, abychom je radne unavili a aby se jim v noci dobre spalo:-) Usli okamzite a bylo to docela divny, kdyz jsem se nad tim zamyslela, ze jsem sama v celym dome se trema spicima malejma francouzema... tak jsem nad tim radsi moc nepremyslela a sla jsem si cist... A najednou me probudil klic v zamku, C+P se vraceli... :-)
V sobotu dopoledne jsem hlidala holky, Claru a Méline. C+P jeli nekam neco zaridit, maleho Simona si radeji vzali s sebou. Ten si me taky oblibil, ale aby se mnou blbnul, musi mit dostatecne blizko i Claudine... proste je jeste mamincin, asi by tam se mnou nezustal. S holkama jsme si hraly na pisku, natrhaly jsme si spoustu vybornejch malin, nasmaly jsme se, ...uzily jsme si to spolu! Na odpoledne jsme mely s Claudine v planu dalsi zahradniceni, ale zatahlo se a dost dlouho a silne prselo, takze jsme se pustili do bricolage - vytahly jsme vsechny koralky a drobnosti, a ze jich Claudine ma! A pak uz jsme si uzivaly zabrany do prace... Dostala jsem krasnej naramek, Claudine mi ho vyrobila pred ocima:-)
Vecer jsem se pro zmenu nasmala s Paulem, protoze se chystal lustit sudoku, Claudine mu to zakazovala, aby nas bavil, ale ja jsem mu navrhla, ze si dame zavody, kdo to rychlejc vylusti. Netusila jsem, jak moc to lusti atd. ale kazdopadne jsem po par minutach rekla ,,hotovo,, a on nechapal... nutil me abych mu prozradila svoje triky jak to lustim ale ja zadny nemam:-) Vyslo najevo, ze Paul sice vi, co je principem lusteni, ale sel na to trosku blbe, takze jsem se zapotila pri vysvetlovani ,,taktik,, a zpusobu lusteni... No aspon jsem si procvicila cislice ve francouzstine. Skoda, ze jen 1-9, s tema zrovna problem nemam;-)
No a dneska rano jsem se zase probudila s neprijemnym tusenim, ktere se naplnilo... Dalsi zaludecni viroza? Nechapu to!! Neni to u me casty, ze bych byla nemocna... kdyby to byla migrena, tak se nedivim, ale tohle je divny. Premejslely jsme s Claudine, co jsme jedli/pili, ale proste jsme na nic neprisly. Je trochu podezrely, ze me tohle chyta po/pri navstevach jejich farmy;-) ale fakt nas nenapadl zadnej duvod. Jen doufam, ze se to nestane mym zvykem a ze pristi sobotu zvracet nebudu. Student Agency maj sice pohodlny autobusy se vsim vsudy, ale reknu vam, takovej zazitek rada ozelim:-) Rano jsem ale stejne sla do shromka - kdyz jsem se nehybala moc prudce, nepredklanela a nemyslela na to, nebylo mi tak strasne spatne. Chtela jsem tam jit, protoze to pro me je naposledy, kdy vidim nejaky lidi. Mela jsem jet jeste na vylet do alsaskych hor, ale C+P+deti jeli beze me, bylo by toho dneska moc, kdyz nejsem uplne v pohode. S Claudine a s detma jsme se v slzach rozloucili...
Jsem moc vdecna za to, ze jsem tu mohla potkat tak fajn lidi, kteri mi prirostli k srdci. Rodice, Claudine+Paul+deti, Noah s Raphaëlem, Noemi, Christine, Phillipe (kterej me dneska premlouval abych jim zahrala na klavir... nepovedlo se...), Myriam, Frédérique, Emily, Sophie, Sonia, Jonathan a samozrejme Matthias... a je jich daleko vic! Diky Bohu, ze jsem se sem mohla vubec dostat a ze si to tu muzu tak uzivat!! :-)

jako vzdy si na fotky budete muset chvili pockat... :-(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Moje nejdrazsi Mirinko, jsem moc rada, ze i pres svoje zaludecni potize si to ve Francii uzivas :o) Moc na Tebe myslim a uz se nemuzu dockat az Te uvidim! Mej se krasne...MTMMMMR!! T.